Visus užsakymus išsiunčiame tą pačią arba sekančią darbo dieną!
Užsakymo įvykdymo laiške nurodomas siuntos sekimo numeris.
Pristatymo būdai, terminai ir kainos:
- Lietuvos pašto pirmenybinė, registruota siunta – per 3-5 darbo dienas (2.00€)
- Venipak kurjeris– 1-2 darbo dienos (3.50€)
- Venipak Pickup taškai – 1-2 darbo dienos (3.50€)
- Omniva paštomatai – 1-2 darbo dienos (2.50€) – pristatymo laikas gali kisti dėl didelio siuntų kiekio. Omniva informaciją skaitykite www.omniva.lt
- ZITIcity kurjeris – užsakymus gautus iki 14:30 pristato tą pačią darbo dieną 17:00-22:00 laiku (5.00€). Tik Kaune ir Vilniuje.
- Siuntimas į užsienį – 5-15 darbo dienų (5.00€) – DĖMESIO! Dėl COVID-19 esant ribotam susisiekimui, tarptautinės siuntos vis dar reikšmingai vėluoja – nuo savaitės Europoje iki 10 savaičių tolimesnėmis kryptimis.
- Atsiėmimas vietoje – 1 darbo diena (0.00€) . Mus rasite P. Kalpoko g. 3, LT-44146, Kaunas. Darbo laikas 9:00-18:00. Pietūs 12:00-13:00. Telefonas pasiteiravimui +37068498095
1. „Spalvotos kojinės“ įsipareigoja prekes pristatyti Klientui ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo apmokėjimo už prekes gavimo. Šventiniu laikotarpiu (nuo gruodžio 1 d. iki sausio 1 d.), dėl pailgėjančių Lietuvos pašto siuntų pristatymo laikotarpių, prekės siunčiamos tik kurjeriu ir paštomatais. Pristatymo terminas yra 1-3 darbo dienos, jeigu paslaugos tiekėjas nenurodo kitaip (informaciją galite sekti www.venipak.lt , www.omniva.lt ) Toks terminas netaikomas tais atvejais, kai „Spalvotos kojinės“ sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Klientas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Klientas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių. Tokiu atveju, „Spalvotos kojinės“ įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Klientu ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
2. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą bei asmenį, kuris priims prekes.
3. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti „Spalvotos kojinės“ pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
4. Klientas privalo nedelsiant informuoti „Spalvotos kojinės“ elektroniniu paštu jeigu siunta pateikiama pažeistoje, sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje; taip pat tais atvejais, kai siuntoje pateikiamos ne užsakytos prekės arba netinkamas tokių prekių kiekis, nepilnas prekių komplektas, netinkamo dydžio, matmenų prekės.
5. Jeigu Klientas neatsiema prekių laiku ir jos yra grąžinamos “Spalvotos Kojinės”, tuomet Klientas privalo padengti pakartotinio siuntimo išlaidas.